DiRaArzMi

DiRaArzMi

:: NuKiLan Ku ::



Hari demi hari...Detik demi detik...
Namun Aku masih disini....
Menunggu masa yang tidak pasti...
menunggu saat yang tidak jelas...
menunggu waktu yang tidak muncul...
apakan daya aku tetap aku...

Hati merintih ingin kepastian...
Kepastian meruntun hatiku ingin diketahui...
apakan daya aku hanya insan biasa...
Tidak mampu melawan takdir yang telah direncanakan...

Kekadang hati berbisik...
"Adakah semua ini ada hikmahnya?"
"Adakah takdir mencemburui aku?"
"Adakah nasib aku akan malang?"
"Adakah jodoh ku sudah tertulis?"
"Adakah aku akan dipertemukan dengan insan yang bernama lelaki?"
"Adakah aku jahil dalam semua hal?"
"Adakah aku tidak cukup baik untuk semua orang?"
"Adakah aku MASIH trauma dalam percintaan?"

*huh pelbagai persoalan yang aku fikirkan.....
Sampai satu tahap..
HATI AKU MERAUNG>>>>
JIWA AKU KOSONG>>>>
JANTUNG AKU BERDEGUP KENCANG>>>>
TUBUH KU LESU>>>>
AKU YANG LEMAH LAGI TAK BERDAYA....


Nukilan hati: Dira Arzmi :)




No comments:

Post a Comment